samedi 15 novembre 2014

leesautobiografie

Op mijn achtjarige leeftijd was Geronimo Stilton en held voor mij. Zeker de fantasia-serie vond ik uistekend. Toen ik ongeveer 10 jaar oud was, begon ik de boeken van Darren Shan te lezen. Hij leeft in ierland en hij shrijft in he Engels. Hij is vrij bekend voor zijn horror-boeken. Hij schrijft hoofdzakelijk voor jongeren die horror-liefhebbers zijn en schrijft vaak in reeksen van 10 tot 12 boeken. Ik heb drie reeksen van hem gelezen. Dit is ongeveer 30 boeken. Ik werd een grote fan van hem en dus ook van horror. Vervolgens ben ik op 12 jaar begonnen met de Gone-reeks van Michael Grant. Dit is ook eerder horror. Het is l meer geschreven voor volwassenen. Ik vond het uitstekende boeken en dankzij die boeken heb ik Kelley Armstrong gekend. Het is ook een trilogie, genaamd 'the darkest powers trilogie'.Vorig jaar heb ik een boek van Dimitri verhulst geleesd, getild 'De laatkomer'. Het was een zeer moeilijk boek, maar de grillige humor aanwezig in dat boeken vond ik soms zeer grappig.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire